Samenwerking Winactie

Sinterklaasbloghop2021 | Winactie Cadeaubon

kaya sieraden kinderring hartjes ring meisje winactie sinterklaasbloghop2021

De feestmaand komt er weer aan! Dat betekent gezellig bij elkaar komen en cadeaus uitwisselen op pakjesavond, maar ook de familiebijeenkomsten rondom Kerst en Oudjaar. Wij houden pakjesavond meestal klein en intiem, gewoon met ons gezin. Soms nodigen we mijn ouders uit om het samen met ons te vieren en trekken we lootjes. Komen ze niet, dan kopen Augustijn en ik een cadeau voor elkaar en bedenken we samen iets leuks voor de kinderen. Niet groots en duur, maar klein en binnen ons budget. Zo houden we het voor de kinderen meestal onder de 15 euro. Het leuke daarvan vind ik de jacht op leuke cadeaus voor kleine prijsjes. Marktplaats is daarin een grote hulp. Een step? Geen probleem, want die vind ik op Marktplaats zo voor 5 euro!

Cadeaus bij ons thuis

De cadeaus voor mij en Augustijn vergen vaak wat meer denkwerk. Ik heb elk jaar moeite met bedenken wat ik zou willen hebben. Wat wel altijd goed is, is een doosje sieraden. Ik mocht voor deze samenwerking dan ook iets leuks voor mezelf uitkiezen. Ik koos voor een ketting en vulde dat aan met iets leuks uit de collectie kindersieraden. Zo had ik al mooi een cadeau voor mezelf (ja, wel zelf uitgekozen!) en voor Rosemarijn. Augustijn zal waarschijnlijk kiezen voor een boek of gereedschap. Het voorspelbare aan mannen! 

kaya sieraden kinderring hartjes ring meisje winactie sinterklaasbloghop2021
Ringetje voor Rosemarijn

Winactie bij heel veel bloggers via de Sinterklaasbloghop2021

Het toffe van deze samenwerking is dat ik ook iets mag weggeven! Net als vorig jaar doe ik de winactie in samenwerking met Kaya Sieraden. Je maakt kans op een tegoedbon ter waarde van 30 euro, die je mag uitgeven bij Kaya Sieraden! Als je nog geen idee hebt wat je zelf wilt hebben of wat je je kind moet geven, is dit dus een leuke oplossing! Kies jij één van de mooie kinderringen of juist een sieraad voor jezelf? 

Wist je dat er ondertussen nog veel meer te winnen is? Ik doe mee met de Sinterklaasbloghop2021. Dat betekent dat een grote groep bloggers allemaal een winactie online hebben staan sinds 13 november! Neem bijvoorbeeld eens een kijkje bij Supermoms of bij Meer van Mir. In totaal staan er zo’n 30 winacties online! En hoe vaker je meedoet, hoe meer kans je hebt dat je iets wint! Via de hastag Sinterklaasbloghop2021 kun je op social media makkelijk alle deelnemende blogs met hun winacties vinden!

Zijn jullie er al klaar voor? Zijn de kasten al vol met pepernoten, chocola en ander lekkers? Heb je het huis al versierd en de cadeaus gekocht? Ik heb er weer zin in! Lekker om de salontafel, die vol ligt met zoetigheid en cadeautjes. De blije gezichtjes van de kinderen en de gezelligheid samen. 

Een heel fijne pakjesavond toegewenst!

Volg je The Stout Journal al op Social Media?

You Might Also Like

81 Comments

  • vanderheijden.sandra@gmail.com'
    Reply
    Sandra van ostaijen
    november 13, 2021 at 9:47 am

    Ow dat is wel een super actie! Ik zou mijn kleine nichtje Eline eens lekker in het zonnetje zetten!

    • Reply
      Ineke
      november 13, 2021 at 8:53 am

      Sandra, je mag reageren via FB of insta 😀

      • patjevwanrooy@hotmail.com'
        Reply
        Patrick van Wanrooij
        november 13, 2021 at 7:23 pm

        Heerlijke actie. Met 2 dochters die beiden kleine prinsesjes zijn, is dit natuurlijk geweldig. Beginnen steeds meer dametjes te worden. Waag graag een kansje

    • brendatessel@hotmail.com'
      Reply
      Brenda
      november 13, 2021 at 6:12 pm

      Wat een super leuke winactie! Zou heel graag m’n zoontje willen verrassen met een zilveren molen bedel voor aan zijn ketting! Hij is dol op “bruine”molens! Zijn hele slaapkamer staat vol met molens en hangt vol met posters van bruine molens. Een hangertje voor aan zijn ketting zou hij echt heeeeeeel leuk vinden!

  • nynke.koenen@gmail.com'
    Reply
    Nynke
    november 13, 2021 at 10:38 am

    Wat leuk! Mijn oudste dochter heeft de sierraden echt ontdekt. Een mooie ketting met de 1e letter van haar naam zou gaaf zijn.

    • lin_smith@hotmail.com'
      Reply
      Linda Scheven
      november 13, 2021 at 11:03 am

      Wauw, wat een super gave actie!! Mn dochter Ylana is dol op mooie sieraden. Ze wil nog graag een hele mooie ring of een ketting met haar letter!!

      • Sandra19831983@hotmail.com'
        Reply
        Erika panjer
        november 14, 2021 at 8:44 pm

        Wauwww dat is wel heel fijn ik waag snel een kans mee.
        Leuke sietaad voor mijn dochtertje uitzoeken

  • bloknote1@gmail.com'
    Reply
    Lotte
    november 13, 2021 at 11:18 am

    Kaya heeft zulke mooie sieraden! Ik zou een mooi sieraad kiezen voor mijzelf met de initialen van mijn kinderen, zodat ik ze elke dag bij me kan dragen! ❤️

  • hesa@ziggo.nl'
    Reply
    Elle
    november 13, 2021 at 11:19 am

    wat leuk zeg, de sieraden van Kaya sieraden zijn supermooi voor zowel moeder als dochters

  • Marangekrouwel@gmail.com'
    Reply
    Marange
    november 13, 2021 at 11:39 am

    Kaya sieraden zijn zo mooi. Ik doe graag mee voor mijn dochter!

  • wendyklapwijk@hotmail.com'
    Reply
    Wendy Steghuis
    november 13, 2021 at 11:48 am

    O wauw, wat gaaf. Mijn dochter is wel toe aan een nieuwe armband. Die van haar wordt te klein. 🍀🍀

  • willemdewal@hetnet.nl'
    Reply
    Willem de Wal
    november 13, 2021 at 12:11 pm

    Leuke winactie, ik doe graag mee voor mijn twee buurmeisjes die vast wel iets leuks kunnen uitzoeken met deze tegoedbon

  • Anna_wienen2@outlook.com'
    Reply
    Anna
    november 13, 2021 at 12:31 pm

    Zoooo leuk ik doe heel graag mee voor mijn dochter!

  • kaatje85@gmail.com'
    Reply
    Erika van koert
    november 13, 2021 at 12:56 pm

    Heel leuk ! Ik doe graag mee

  • omamols1@hotmail.com'
    Reply
    elisabeth maria martina
    november 13, 2021 at 1:34 pm

    mijn kleindochter is dol op bling bling mooie sieraden zijn echt haar ding

  • anita71@caiway.net'
    Reply
    Anita te Gussinklo
    november 13, 2021 at 1:45 pm

    Altijd leuk een mooi sieraad, ik doe graag mee.

  • iminasharmaake@hotmail.com'
    Reply
    Imina Jaarsma
    november 13, 2021 at 2:01 pm

    Aaah…. Dit is leuk! Ik waag onwijs graag een kansje

  • francis.akerboom@gmail.com'
    Reply
    Francis Akerboom
    november 13, 2021 at 2:27 pm

    Ik doe graag mee. Als ik win kies ik iets moois uit voor onze 2 dochters.

  • m.poeste1990@hotmail.com'
    Reply
    Marion Poeste
    november 13, 2021 at 2:50 pm

    super leuk 🙂 beide pagina’s volgde ik al. Ik doe graag mee voor mezelf of onze dochter, dat wordt nog een verassing of beide 🙂 een mama dochter kadotje. ook gereageerd op facebook en insta.

  • Elladeberg@gmail.com'
    Reply
    Oma Ella
    november 13, 2021 at 2:52 pm

    Wat een mooie actie, ik doe graag mee voor onze kleindochter, echt een meisje meisje.
    Kunnen we haar verwennen met mooie oorbellen of een armbandje.

  • paul.christel@ziggo.nl'
    Reply
    Christel
    november 13, 2021 at 2:54 pm

    Alweer zo’n leuke actie. Ik zou voor deze keer toch een keertje iets voor me zelf uitzoeken. Ik leg voor iedereen cadeaus onder de kerstboom, dit zou dan een zeer leuk cadeau voor mezelf zijn. En dan heel verrast doen bij het uitpakken ervan 🙂

  • charlottes1505@gmail.com'
    Reply
    Charlotte
    november 13, 2021 at 3:10 pm

    Mijn oudste dochtertje is dol op konijnen. Ze heeft al drie knuffels en een dekbed overtrek. Maar ik heb gezien dat Kaya een prachtige ketting heeft met een konijntje eraan. Ik zou haar er heel graag mee verrassen !!

  • dientjuh-1979@hotmail.com'
    Reply
    Diana van os
    november 13, 2021 at 3:27 pm

    Een geweldig leuke winactie , ik doe heel graag mee

    • havenjp@gmail.com'
      Reply
      Nina Haven
      november 13, 2021 at 3:32 pm

      Leuk, ik doe graag mee voor dochter Saar…

  • lindavoskuil@gmail.com'
    Reply
    Linda tromp
    november 13, 2021 at 3:30 pm

    Owww leuk het sieraden freubelen heeft mijn dochter helemaal in zich ze kan hier uren mee bezig zijn zowel het dragen als het zelf maken vind ze super

  • tekoob@gmail.com'
    Reply
    Yvonne W.
    november 13, 2021 at 4:16 pm

    Oh, wat super leuk! Ik zou graag iets leuks uitzoeken voor mijn meisje en voor mezelf!

  • Marieke@mariekeblogt.nl'
    Reply
    Marieke blogt
    november 13, 2021 at 5:43 pm

    Veel succes met de bloghop!!

  • d.b.koeman@gmail.com'
    Reply
    Debby Koeman
    november 13, 2021 at 5:52 pm

    Wat een leuke winactie, ik doe graag mee voor mijn nichtje! Hopelijk mogen met de coronamaatregelen Sinterklaasavond gewoon met de hele familie vieren. Dat doen we al jaren, eerst alleen surprises, maar nu er weer een kleintje bij is, hebben we een gezellige pakjesavond. Als ik voor haar een mooi sieraad bij Kaya uit kan zoeken, is het feest natuurlijk compleet!

  • lievenoogenj@hotmail.com'
    Reply
    Jan
    november 13, 2021 at 5:57 pm

    Superleuk om mijn dochtertje mee te verrassen.

  • nellynieuwenhuis@gmail.com'
    Reply
    Nelly
    november 13, 2021 at 5:57 pm

    Ik ga mijn dochter eens heerlijk verrassen. Ik loot graag mee.

  • af.venema@home.nl'
    Reply
    kim venema
    november 13, 2021 at 5:59 pm

    doe graag mee voormijn dochters

  • geajager40@hotmail.com'
    Reply
    Gea Jager
    november 13, 2021 at 6:18 pm

    leuk om een kleine meid mee te verrassen

  • cafelattemelk@gmail.com'
    Reply
    Mark
    november 13, 2021 at 7:10 pm

    Met dit tegoed zou ik mijn lieve vrouw graag verrassen met een mooi sieraad met de namen van de kids.

  • Swimmertje@hotmail.com'
    Reply
    G.T.
    november 13, 2021 at 7:12 pm

    Ik kwam hier langs gehopt 🙂 Leuke blog hop!
    Ik maak graag kans op de sieradenbon.

  • willlberg@ziggo.nl'
    Reply
    Oma Will
    november 13, 2021 at 7:17 pm

    Leuk, net als andere jaren weer meedoen met de Sinterklaasbloghop.
    Ik heb alleen geen Soc. Media om privéredenen.
    Hoop ondanks dat mee te mogen doen voor deze sieradenbon om mijn kleindochter te verrassen met een leuke armband.

  • jojanneke_sophia@hotmail.com'
    Reply
    Jojanneke
    november 13, 2021 at 7:18 pm

    Leuk, leuk!
    Ik moet even kijken wíé het sieraad zal krijgen zodra we de overige cadeautjes ook hebben gekocht, maar dat er iemand blij van wordt is zeker ☺️.
    Ik doe dus ook heel graag mee aan de winactie!

  • Jolijndoelman@hotmail.com'
    Reply
    Jolijn
    november 13, 2021 at 7:30 pm

    Leuk! Ik maak graag kans (:

  • marijkegeerds@hotmail.com'
    Reply
    marijksels
    november 13, 2021 at 7:39 pm

    oh wauw wat superleuk zeg!
    Ik zou hiermee graag iets voor mijn kleine tantezeggertjes voor uitzoeken!

  • marianzwarts@hotmail.com'
    Reply
    Marian Zw
    november 13, 2021 at 10:10 pm

    Dat is een leuke actie! Mijn dochter heeft wel heel wat setjes oorbellen maar helemaal geen ringen. Dus ik weet zeker dat we die gaan uitzoeken van deze bon

  • anitawilmsen@gmail.com'
    Reply
    Wilmsen Anita
    november 14, 2021 at 8:51 am

    Daar zouden mijn kleindochters erg fier op zijn. Het worden al echte dametjes

  • Adriennepeels@hotmail.com'
    Reply
    Adrienne
    november 14, 2021 at 9:01 am

    Leuk! Een cadeautje voor mama zelf 😀
    Vaak word dat “vergeten”

    Jullie ook alvast een mooie tijd! En veel plezier met pakjesavond.

  • sanne2807@hotmail.com'
    Reply
    sanne
    november 14, 2021 at 9:07 am

    Erg leuk, dan kan me dochter nieuwe oorbellen uitzoeken. Ik loot graag mee!

    • Suzanne3009@gmail.com'
      Reply
      Suzanne
      november 14, 2021 at 9:55 pm

      Een ringetje staat bovenaan op het lijstje van mijn dochter. Zou leuk zijn als we samen iets konden zoeken bij Kaya Sieraden!

    • Reply
      Ineke
      november 22, 2021 at 12:20 pm

      Sanne, je hebt mail. Kijk ook even in je spambox. Mail me even terug als bevestiging dat je je mail hebt gezien.

  • naomidekkerx@hotmail.com'
    Reply
    Naomi
    november 14, 2021 at 9:42 am

    Wat een leuke prijs! Ik doe graag mee!

  • gerjanne1998@hotmail.com'
    Reply
    Gerrie
    november 14, 2021 at 9:53 am

    Kaya sieraden zijn heel mooi en laten iets zien van jouw persoonlijkheid. Ik wil deze cadeaubon daarom onwijs graag winnen voor mezelf!

  • anneliesedewaal70@gmail.com'
    Reply
    Anneliese de Waal
    november 14, 2021 at 10:28 am

    Een erg leuk prijs, ik doe erg graag mee voor mijn dochtertje Sam 😊😊, zou super zijn, Groetjes Anneliese de Waal @AnneliesedeWaal

  • ellen@mamascrapelle.nl'
    Reply
    Ellen snuverink
    november 14, 2021 at 10:52 am

    Wat een leuke ring! Veel plezier met de bloghop

  • lynnbrekelmans@gmail.com'
    Reply
    Lynn
    november 14, 2021 at 12:22 pm

    Ik doe graag mee voor het shoptegoed voor mezelf, zodat Sinterklaas ook voor mij een cadeautje heeft! 🙂

  • arkjager@icloud.com'
    Reply
    Imke
    november 14, 2021 at 12:41 pm

    leuk om een kleine meid mee te kunnen verrassen

  • sophiagrootjans@hotmail.com'
    Reply
    SophiaG
    november 14, 2021 at 1:03 pm

    Kaya sieraden heeft zoveel moois. Ik zou het denkelijk uitgeven aan twee ringen voor mijn meiden.

  • nijlring@hotmail.com'
    Reply
    Hans Verhoeven
    november 14, 2021 at 1:04 pm

    Super leuke actie. Ik wil heel graag een keertje lekker shoppen bij jullie.

  • bennyentrijn@home.nl'
    Reply
    trijn
    november 14, 2021 at 1:36 pm

    heel mooi ben al bekent met Kaya maar zou er toch nog wel iets leuk willen voor mijn man.

  • thomas@razr.nl'
    Reply
    Thomas Geurts
    november 14, 2021 at 2:00 pm

    Dat zou een hele leuke verrassing zijn voor onze kleine Lynn!

  • marianbouwens4613@gmail.com'
    Reply
    Marian B
    november 14, 2021 at 2:42 pm

    Leuk! Met dit tegoed zou ik een kinderketting met naam voor mijn dochter bestellen. ze zag toevallig vandaag mijn zilveren mamaketting en wil er nu ook heel graag eentje met haar naam erop. Toeval of niet maar ik maak in ieder geval graag kans!

  • Simone.wiersma@ziggo.nl'
    Reply
    Simone
    november 14, 2021 at 4:21 pm

    Leuk! Ik denk dat Mn dochter wel bijna gaatjes in de oren zou willen hebben. Ik zou wat leuke oorbelletjes uitzoeken, voor wanneer ze gaatjes heeft.

  • erica-geurds@outlook.com'
    Reply
    Erica
    november 14, 2021 at 5:09 pm

    Mooie winactie, ik doe graag mee.

  • sunblock80@gmail.com'
    Reply
    Wessel
    november 14, 2021 at 7:59 pm

    Kaya heeft super sieraden; ook zo tof dat ze aan de man/ jongens gedacht hebben! Ik zou mijn vriendin graag verrassen met een armband met de geboortestenen van onze kids! Speciaal, bijzonder,… altijd samen!

  • stacjuhh@hotmail.com'
    Reply
    Stacey
    november 14, 2021 at 8:12 pm

    Ik heb al veel moois bij Kaya gekocht, ik zou er nu graag een vriendin erg blij mee maken die in februari gaat bevallen van haar eerste kindje ❣️

  • love.is.life.1991@hotmail.com'
    Reply
    Iris
    november 14, 2021 at 9:47 pm

    Mooi, ik doe heel graag mee

  • renilda.vanthielen@hotmail.com'
    Reply
    Renilda
    november 14, 2021 at 9:47 pm

    Ik waag mijn kans voor mijn kleinkinderen

  • cindyframke@hotmail.com'
    Reply
    Cindy Framke
    november 14, 2021 at 10:07 pm

    Leuk! Ik doe heel graag mee. Altijd leuk om nieuwe sieraden uit te kiezen

  • justbren@kpnmail.nl'
    Reply
    Brenda
    november 15, 2021 at 1:15 am

    Wat een leuke actie, ik doe graag mee

  • irizzzbakker@gmail.com'
    Reply
    Iris Bakker
    november 15, 2021 at 10:23 am

    Zo leuk, mijn dochter zou heel blij worden van een mama-dochter matching armbandje, dus ik doe heel graag mee

  • melissamaas@hotmail.com'
    Reply
    melissa van stipdonk
    november 15, 2021 at 12:28 pm

    Dat is nog eens een leuk cadeau. ik ben zeker al bekend met kaya, ik koop er regelmatig. voor mezelf en voor mijn dochter. ik zou oorbellen voor mijn dochter kopen; die raakt er helaas regelmatig eentje kwijt, en de meest recente had ik toevallig bij kaya gekocht, dus een herkansing voor de oorbellen om ze deze keer niet kwijt te raken 😉

  • lotje_hoogervorst@hotmail.com'
    Reply
    lottie
    november 15, 2021 at 1:42 pm

    WAUW! Super leuk! Voor mijn nichtje!

  • anjajager40@hotmail.com'
    Reply
    anja
    november 15, 2021 at 7:53 pm

    leuk om een klein meisje mee te verrassen

  • creijers1981@gmail.com'
    Reply
    Cora Reijers
    november 15, 2021 at 8:04 pm

    Hele leuke actie!

  • gmlegius@hotmail.com'
    Reply
    Marja Legius
    november 15, 2021 at 8:24 pm

    wat een mooi cadeau zou dit zijn voor mijn dochter die vorige maand de trotse mama geworden is van een prachtige dochter.

  • bobbrand@outlook.com'
    Reply
    Bobby
    november 15, 2021 at 8:49 pm

    Superleuk dat bloghoppen, ik doe graag mee met deze leuke winactie!

  • daantju23@hotmail.com'
    Reply
    Daniëlle van de Donk
    november 15, 2021 at 10:33 pm

    Wat leuk! Hier zou vast iets moois tussen zitten voor mijn dochter.

  • creijers1981@gmail.com'
    Reply
    Cora Reijers
    november 16, 2021 at 6:46 am

    Ik heb al veel mooie sieraden gezien bij Kaya dus zou zomaar oorbellen voor mijn dochter kunnen worden.

  • karinkruithof@hotmail.com'
    Reply
    Karin Noordzij
    november 16, 2021 at 10:05 am

    Ik doe heel graag mee voor mijn twee kleindochtertjes.

  • maaike_bent@hotmail.com'
    Reply
    maaike
    november 16, 2021 at 3:46 pm

    Heel erg leuk!! Ik denk dat mijn 2 dochters deze bon graag zouden uitgeven ;)!

  • Denisemuys@hotmail.com'
    Reply
    Denise
    november 16, 2021 at 10:25 pm

    Super leuk! Ik doe graag mee

  • noortjevangompel@gmail.com'
    Reply
    Noortje
    november 17, 2021 at 11:00 am

    Voor mijn lieve meisje zou ik zo’n super mooi armbandje met haar naam en geboortesteentje uitkiezen. Als klein meisje had ik vroeger zelf ook zo’n armbandje en het geeft mij warme gevoelens als ik ze nu weer voorbij zie komen!

  • jennybroeken87@gmail.com'
    Reply
    Jenny
    november 20, 2021 at 7:20 pm

    Dat zou leuk zijn voor onze dochter.

  • els_wanders@hotmail.com'
    Reply
    Els Wanders
    november 20, 2021 at 9:43 pm

    Ik doe graag mee voor mijn dochtertje. Kan ik voor haar wat mooie oorbellen uitzoeken.

  • lisavandesande1983@gmail.com'
    Reply
    Lisa van de Sande
    november 21, 2021 at 4:14 am

    Altijd alles voor mijn kinderen en als alleenstaande moeder kom je dan zelf vaak op de achtergrond met je eigen wensen. Ik zou hiermee dolgraag eens iets voor mezelf willen halen.

  • hartvoorpleegzorg@hotmail.com'
    Reply
    Pleegmoeder
    november 21, 2021 at 1:17 pm

    Hallo! 🙂
    Op deze heerlijke luie zondag hop ik een rondje langs de sinterklaas bloghop! Wat een leuk initiatief en wat een geweldige prijs geef je weg! Voor ons pleegdochtertje zou deze zelfde ring een fantastisch sinterklaascadeau zijn, dus ik doe gráág mee! 🙂

    Ik wens jou alvast een geweldige sinterklaastijd,
    liefs van Pleegmoeder 🙂

    ps. helaas moet ik mijn naam en gegevens online geheim houden ivm de veiligheid van onze kinderen

  • Reply
    Sinterklaas bloghop 2021 - Supermoms.nl
    november 22, 2021 at 9:54 pm

    […] nu lekker verder naar Thestoutjournal.com! Dit is het blog van Ineke. Zoals zij zelf heel mooi zegt: Ik deel met jullie verhalen over het […]